2017. július 13., csütörtök

Irány a bölcsi!

Januárban egyértelművé vált, hogy gyerkőcöt beíratjuk őszre a helyi bölcsődébe. 
Viszonylag szerencsésnek éreztük magunkat, mert két bölcsi is van a közelünkben. Így volt lehetőség a választásra. Persze itt is van számtalan magán bölcsőde, de olyan horror áron....ember legyen a  talpán aki ezt meg tudja fizetni.

Már a télen ellátogattunk mindkét intézményben. Nagyon aranyosak voltak mindenhol. Rendkívül segítőkészek. Ők is tudják milyen nehéz döntés is ez. Ők is anyák, nagymamák. Látták a bizonytalanságom. Rengeteg kérdésem volt, amire nagyon készségesen válaszoltak. Bence azonnal azonosult a "tömeggel" . Rögtön ment a móka,kacagás. Haza sem akart jönni,

Májusban volt a beiratkozás. Rengeteg papír és igazolást kellet vinnünk. Nem is gondoltam erre először. A beiratkozáskor nem nagyon biztattak. Sajnos túl sok a jelentkező kevés a hely. Majdnem két hónap körömrágás után érkezett a telefon. Felvételt nyertünk:)

Életem első szülőértekezlete július 11 17 órakor volt:) Én nagyon izgatott voltam.    
A szülői is nagyon érdekes volt. Sok új információt kaptam. A bölcsit október 2.-án kezdjük. 14 nap a beszoktatás. Előtte augusztusban lesz egy nyílt nap, ahol a gyerkőcök ismerkedhetnek, játszhatnak egymással. Megismerhetnek a gondozónénikkel. Illetve szeptemberben lesz egy nagy bölcsis buli. Arcfestéssel,ugrálóvárral.

Maga a beszoktatástól nem félek. Bence nagyon barátkozós, szereti a közösséget. Nagyon rugalmas, szereti az új dolgokat. Persze azért ez nagyon más lesz mint az eddig dolgaink. Anya is megy vissza dolgozni és minden nap megyünk a bölcsibe. Majd meglátjuk hogyan bírom/bírja.

Szerintem a legnehezebb a délutáni altatás lesz. Meg van a kis rituálék ami nagyon szoros. Így alakult délután csak anyával, este pedig csak apával tud elaludni. Azért bizakodom, hogy hamar belerázódunk ebbe is.

Nagyon izgultam, hogy mi lesz a jelünk:) Szerintem ez egy nagyon meghatározó dolog. Nekem a mai napig megvan a kispárna húzatom, amibe anyukám belehímezte a jelemet. Cserepes virág.
Ti emlékeztek még mi volt a jeletek?
Nem kaptunk még jelet. Azt majd gyerkőc választhatja ki októberben, hogy mit szeretne. Nekem ez is egy szimpatikus dolog volt. Viszont kiderült, hogy melyik csoportba fogunk járni:



Most itt tartunk. Az egész család nagyon izgul. Majd meglátjuk...... :)